TV-kväll

Ikväll har vi haft en TV-kväll och bara latat oss.
Just nu kollar vi på något om fetma.. Ganska
hemskt. Jag vill inte hamna i deras situation.
Det är synd om dem, för de tar sig inte ur sitt
beroende. Om man är beroende av något annat
så kan man ofta undvika det, men man måste
äta för att överleva.

Det var inte direkt så att jag blev hungrig
när jag satt och kollade på allt de åt, men
jag var ju tvungen att ta en macka för att
kunna svälja mina värktabletter..

Nu orkar jag inte kolla på de stackars
människorna längre, utan jag ska gå och
lägga mig. Det är en dag imorgon också,
och jag börjar bli förkyld. Pappas förkylning
har smittat både mig och mamma =(

På fredag åker vi hem så som det ser ut nu.
Om det nu inte skulle bli så att jag eller mamma
blir så förkyld att vi inte orkar sitta i bilen hem.
Men det tror jag inte, jag ska försöka kurera mig
så gott det går. =)
För då kan jag ta en tripp i Birsta med min älskling =)
Saknar henne en massa.

Nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0