Sundsvall

Nu är jag i Sundsvall, igen.
Mamma kom och hämtade mig idag, och vi flyttade
Lisen till Marre. Så nu står hon inne på toa hos
Marre och är nyfiken på katta ;)

På måndag bär det av till Vemdalen =)
Lite skidåkning och fotografering står nog på schemat.
Pappa tar med datorn, så jag kanske kikar in lite då och då.

Nu ska jag börja fundera på vad jag ska lyssna på för musik
i min mp3 medan jag är där... Har ju inte så mycket musik nu när
jag bara lyssnar genom Spotify, så det får väl bli lite gamla godingar.

Kommentarer
Postat av: Marlene Woxlin

Gudars vad jag kommer att sakna dig. Vist kommer jag att klara mig en vecka men det kommer att bli otroligt tomt utan dig hjärtat. Jag får gosa med Lisen och tänka på dig, hoppas bara att denna vecka går fort.



Älskar dig otroligt mycket.

Pussar!

Din Älskling

2009-01-31 @ 19:35:31
URL: http://marlenewoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0