Astma

Imorse var jag iväg till vårdcentralen, jag var tvungen att
kolla upp min astma eftersom mina problem har ökat dramatiskt.
Jag fick sitta och vänta i typ en halvtimme, sen tog det fem minuter
inne hos läkaren =P
Jag var tydligen undermedicinerad sa han.
Så jag ska öka dosen jättemycket helt enkelt. OCh så passade vi
på att prata lite om min rygg och hur det var med den nu. =)

På väg hem ringde vaktmästaren så nu har han varit här och fixat min
toa, den läcker inte längre =)
Jag hoppas att de kommer och fixar ventliationen snart också.
Vill att den ska fungera som den ska.

Nu ska jag kika lite på TV innan jag ska diska och röja undan lite
tills Marre kommer hem och vi ska äta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0