En ensam fredagskväll

Jag har haft en ensam fredagskväll.
Marre är chaffis och lär inte komma hem särskilt tidigt =P
Eller så är det just väldigt tidigt det kommer att bli ;P
Jag har bara tagit det lugnt hela kvällen.
Jag löste sommarkrysset på en bit hushållspapper
och sen har jag bara suttit vid datorn och redigerat bilder
som jag tagit.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Det är så kallt här vid datorn,
och jag börjar verkligen bli riktigt trött nu..

Jag ser just att jag inte har plockat undan efter middagen.
Men det får jag ta tag i när jag har vaknat imorgon.

Jag och Marre var på stan en sväng tidigare idag.
Jag letade lite kläder och hittade faktiskt en tröja på H&M =)
Mitt mål var att inte hitta något svart, och det första jag ser
är en tröja i ljusblått (som jag inte brukar passa i) men hoppsan, den
fanns ju i svart också ;) haha
Men jag tog inte den. Jag hittade en annan, brun, i stället ;)

Det ser kallt och blåsigt ut ute, så jag ska krypa ner under täcket
och försöka att dels inte ta upp hela sängen, och dels att inte bli
rädd när Marre kommer och ska lägga sig nån gång inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0