Måndag

Sommarlovet har börjat, men jag satt på bibblan före
9 imorse ändå. Jag har en uppgift kvar som jag inte
blev klar med i tid, jag hoppas på att bli klar med den imorgon.
Jag har även börjat inse att jag kommer igång och pluggar som
bäst när jag börjar bli hungring =O
Jag vet inte hur jag ska tolka det, men huvudsaken är ju
att något blir gjort =)

Jag orkar inte städa idag, utan jag funderar på att börja läsa
en bok på balkongen. Det blåser lite kallt, men frisk luft och
lite sol behöver jag ändå.

Jag har bestämt att jag ska ägna alla förmiddagar, utom helger,
till att sitta på bibblan och plugga, och så tänker jag göra
tills jag är klar med det jag måste.
Det är nog faktiskt det enda sättet att bli klar nån gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0