mitt nya hem?

Det känns som att bibblan har blivit mitt nya hem =(
Jag börjar faktiskt tröttna på att sitta här  varje dag nu.
Fast å andra sidan så har jag verkligen kommit framåt också.
Igår lämnade jag in min sista uppgift som tillhör den här terminen.
Så nu väntar jag bara på mina betyg, och framförallt mina poäng
som kommer att innebära pengar i höst =D

Just nu kämpar jag med en matteuppsats som skulle in för
ett år sen. När den är klar så har jag absolut inga restuppgifter alls.
Det kommer kännas helt fantastiskt. =)
Jag känner att det här inte kommer bli nån uppsats som ger särskilt
höga betyg, men huvudsaken är väl att jag får den godkänd.
Synd bara att betyget på hela inriktningen inte kommer att bli så högt,
den som känns så viktig.

Jag ska i alla fall sitta kvar här en timme till och kämpa på med uppsatsen,
sen ska jag gå hem och äta lunch och kanske städa lite till.
Det är mulet, så putsa fönster är ju bra att göra då, men det kommer bli
så kallt inne...

Nu måste jag fortsätta =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0