pisseblöta ylletröja!

Precis när jag tänkte cykla till ICA så ser jag att det regnar.
Sen kommer jag dessutom på att jag har cykeln hos Marre.
Så jag måste gå dit och hämta den först, och sen kan jag cykla
iväg, i regnet.
Marre har personalmöte idag, så jag måste äta middag ensam.
Det blir lax och potatis =)

Jag tvättar som bara den idag också. Jag tror det blir typ 8 maskiner
innan jag är klar. Det är tur att mitt torkskåp är typ bäst i världen
och att torkrummet är stort. Jag ska snart gå ner och hänga upp lite
mer kläder och några filtar och slänga i de två sista maskinerna.

Pluggandet gick inte så bra idag. Jag hade noll inspiration, och noll
energi. Men det kommer ju alltid några såna dagar.
Imorgon är det fredag, sista pluggdagen för den här veckan. Sen blir
det helg, då kan jag bara ta det lugnt med Marre. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0