Sommar & sol!

Igår fyllde Marre år, jag lagade god mat åt henne
och sen gick vi ut till Sälsten och solade lite.
Vi tänkte bada men det blev inte så, det kanske blir
idag i stället =)
Det är så mycket äckliga saker i vattnet, och jag har inga
bra skor att  bada i heller.
Vi hittade en massa stenar med knepiga djur på, sen
kom vi på att det kanske var fisk eller så. För vi hittade
en sten full med fiskrom!
Hua!

Men vattnet var i alla fall överraskande varmt för att vara
havet och så. Vi kanske går dit i kväll också efter att vi ätit =)

I måndags åkte jag till Sundsvall, tog en omgång i Birsta,
stan och mormor och i onsdags skjussade mamma tillbaka
mig hit till Härnösand. Jag ville tillbaka och plugga klart nån gång.
Jag har faktiskt inte så mycket kvar att skriva nu. Det kan tänkas att det
blir ungefär en sida till. Sen måste jag fixa med alla bilagor och se till så
att referenser, meningsbygnader och rättstavning stämmer.
Sedan är det väl bara att skriva ut och lämna in.

Imorgon ska vi fira Marre lite mer, göra tårta, och Maria och Linda kommer
och det verkade som att Emma och Per med barn också kommer upp. =)

Nu ska jag fortsätta med skrivandet så kanske jag kan bli klar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0