Sommarlov

Det är väl sommarlov nu då antar jag.
Fast det känns inte riktigt så just nu, men det
kommer nog med tiden, när jag är klar med uppgifterna
och kan börja göra sommarsaker på dagarna, och när det
blir varmt igen så klart =P

Idag gjorde jag en omtenta, det gick inte så värst bra.
Har jag tur så klarar jag mig med att bara få göra en
komplettering på något som jag har missat. Men det
kommer säkert inte bli så =(
Men då vet jag å andra sidan att jag kommer klara tentan
när jag måste göra den i höst.

Marre "jobbar" för fullt på dagarna, när det väl finns något att göra,
och jag börjar allt mer likna en hemmafru =P
Idag kom hon hem med blommor till mig också, för att jag har
kämpat och klarat av så mycket i skolan i vår =)
Jag kan lägga ut bilder på dem en annan dag när det är bättre
ljus tillgängligt =)

I nuläget har jag bara 2 saker kvar i skolan (bortsett från tentan jag gjorde idag).
Det är ett PM inom IKT och en rapport inom matematikinlärning (som skulle
in för ett år sen).
Men idag tar jag det bara lugnt, slappar framför datorn och ska snart
laga mat åt mig och Marre. Det kommer att bjudas på vit fisk =)
Kokt åt mig, och stekt åt Marre. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0