Vuxet å så...

Jag har knappt pluggat något alls idag, och imorgon
blir det inte särskilt mycket heller, för då ska jag till
vårdcentralen på morgonen.

Men jag har gjort andra bra saker idag.
Jag har bytt försäkringsbolag, alltså, tecknat
ny försäkring och sagt upp den gamla.
Och det tycker jag faktiskt låter jättevuxet med tanke
på att det är jag själv som har letat runt på internet efter
ett bolag som jag tycker om, och som är billigt, och sedan
själv tagit kontakt med dem och allt sånt där =D

Jag har även gjort felanmälan på min gräsliga köksfläkt!!
Den brakade samman totalt igår.
Tidigare har den bara låtit som en bil på tomgång,
men igår var det kört. Pappa hade sina teorier, men
nu är ventilationsfirman hitkallad för att råda bot på eländet.
Dessutom är vaktmästaren hitkallad för att fixa min rinnande
toa, och mina hyror kommer att skickas hit i stället för till Sundsvall.

För att vara lite extra duktig så ska jag snart cykla till ica för att
handla, och sen stå med middagen färdig när Marre kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0