Helg

Nu är det snart helg, en helg som kommer att bjuda på marknad =)
Marres syster Ida kommer upp ikväll också. Så har de tur så ska
de väl åka lite karuseller =P
Tokar!

Jag har tillbringat ännu en förmiddag på bibblan, men nu är jag äntligen
klar med min estetiska skrivuppgift. Det börjar kännas att det inte
är så mycket kvar att göra nu.
Jag har haft som nöje att göra en lista på allt terminen har
haft a tt erbjuda i form av uppgifter och redovisningar.
Tur att jag inte gjorde den vid kursstarten utan nu när det snart
är slut. Då blir jag lite gladare =)

Uppgifter
[x]Visioner förarbete 22/5
[x]UR-access förarbete 25/5
[x]Miljödidaktik reflektion 29/5
[]Se alla 4 UR-program 1/6
[x]Estetisk skrivuppgift 3/6
[]IKT-PM 7/6

Redovisningar
[]Ur access redovisning 1/6
[]Miljödidaktik seminarium 2/6
[]Visioner redovisning 3/6

Tentor
[x]Hemtenta 4/5-8/5
[]Omtentamen delmom1 4/6
[] Ev. omtenta delmom. 3 8/6-12/6

Det är helt enkelt inte särskilt mycket kvar av kursen som jag kan
göra just nu. Jag hoppas för brinnande livet att jag inte behöver göra
omtenta på delmoment 3!
Nu tänker jag tillbringa all tid till att plugga på omtentan för delmoment 1
för att sedan, när den är skriven, kunna göra mitt PM som hör till IKT.
Jag har för mig att den bara ska vara på 2-3 sidor, så det ska nog gå ganska
fort att slå ihop. =)

Nu kommer Marre, så nu ska jag ner på stan med henne och Maria =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0