Söndag

Så var det söndag igen..
Marre ligger på soffan och ser galet uttråkad ut
och jag sitter här en snabbis innan vi ska gå ner
och jaga tvättid och vidare ner till Marre.
Kanske en tripp ner på stan.
Om inte annat så blir det en tripp ner senare
idag, runt femtiden tror jag det var.

På Valborg flängde vi runt, ut till skogen och tillbaka
till stan. Och så spelade vi lite kubb och nått annat
konstigt spel.

I fredags cyklade jag och Marre runt på stan och åt
vindruvor, och avslutade kvällen hos Maria och Linda.

Igår stack vi iväg till Birsta för Linda ville äta på Max..
Dyr hamburgare...
Marre var chaffis på kvällen och jag fördrev tiden hos
Maria och Linda. =)

Imorgon är det hemtenta, och jag är inte alls redo för såna hemskheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0