FLYTTA!

Äntligen har vi fått en lägenhet!
Vår kommande hyresvärd ringde mig idag och då hade hon pratat
med Marres nuvarande hyresvärd och fixat så att hon kan flytta ut en
månad tidigare och dessutom få dela upp sin sista hyra!
Sjukt vad snälla människor det finns.
Vi ska flytta in den 15e oktober och då får vi en halv månad på oss
att flytta ut och städa våra lägenheter.
Jag håller på att fota min lägenhet nu och ska lägga ut den på
blocket, sen är det bara att hoppas på att någon vill ha min etta.

Lägenheten vi ska flytta in i är en trea på bottenplan med balkong.
De flesta rum är nymålade och det är stora fina fönster.
Det här kommer bli kanon!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0