Städning pågår

Det var sjukt länge sen jag uppdaterade, men jag har varken haft
tid eller lust till att uppdatera. Men nu tyckte jag att det var dags :P

Jag och Marre har börjat leta lägenheter, hon har sagt upp sin till
den 30/11 så vi hoppas verkligen att hitta något väldigt snart.

I fredags kollade vi på en fin trea bara en bit ifrån där Marre bor nu,
men det är en annan hyresvärd. Om allt går i lås så kommer vi få den. =)
Så nu håller jag på att städa mitt kök så jag kan fota det och slutligen
lägga ut bilder på hela lägenheten på blocket i hopp om att någon vill
ha en billig etta i en stabil förening.
Det är bara att hoppas på det bästa helt enkelt.
Jag måste fortsätta i köket, plocka undan en massa grejer så det inte ser
stökigt och trångt ut på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0