väntan

Eviga väntan. Eller ja, inte riktigt, det är ju inte så långt kvar.
Det som oroar mig mest är nog hur vi ska lyckas rensa Marres förråd
och hur jag ska få ihop allt skolarbete som jag tydligen bara skjuter
upp på grund av dåliga bortförklaringar.

Jag hoppas på att kontraktet dimper ner idag så vi får veta hur stor
lägenheten är. Duktigt nog så har vi inte frågat hur många kvadrat
lägenheten är. Men det är ju inte det viktigaste kanske. Huvudsaken är
att det är en fin och bra lägenhet där vi trivs.
Fast visst hade det varit skönt att kunna fixa försäkringen i veckan,
och kunna kolla upp det här med bostadsbidrag (som vi inte kommer få, men ändå).

Igår la jag ut lägenheten på blocket, och nyss slängde jag ut den på harnosandtorget.se
också. Det var gratis där, så jag tänkte att det kan väl inte skada =)

Nu ska jag sätta mig och besvara lite frågor till skolarbetet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0