Dag 16 - Lekdag

Värsta lekdagen idag ;P
På morgonen var det bad som vanligt, sista gången.
Så det var fri lek hela timmen. Varför hade inte jag badkläder med mig?
När vi kom tillbaka skulle vi lyssna på lite bokredovisningar och sen
var det lunchdags. Tisdag betyder även rastvakt.
Inte för att jag var så mycket till vakt kanske...
Jag började småbrottas lite med en kille och på typ två sekunder
så hade jag säkert 8 små killar springandes efter mig som slängde
sig runt mina ben. Jag måste faktiskt erkänna att jag totalt tappade
kontrollen och att det var sjukt kul att få leka lite.
De lyckades till och med få ner mig i snön. Jag var absolut inte
klädd för det här, och jag var dyblöt om byxorna efter min halvtimmesvakt.
Till slut kom Lena till undsättning och sa att vi skulle gå och dricka
kaffe, så nu fick de allt släppa mig.

När skoldagen var slut kom två av killarna fram och frågade om vi skulle
leka, eller om jag skulle vara ute med dem på fritids.
Ånej! Så roligt skulle de inte få ha. Jag hade planering med Lena.
Tur var väl det? =P
Lena
tyckte att mina intervjufrågor såg bra ut, men jag skulle ändra på
vissa saker och byta ut några ord. Så det ska jag göra nu.

Jag har även ägnat den senaste tiden av kvällen till att göra en play doh =D
Jag ska ha den till imorgon när jag ska göra min första intervju.
Men jag tyckte nog allt att det var bra kul själv också.  Att få vräka på med färg och
knåda en massa =D
Det blev en knallgrön deg idag. Men jag hade inget att konservera med, så
jag hoppas den håller sig den här 1½ veckan som är kvar nu.

Så nu är det dags att  vara lite seriös igen och hoppas att jag inte behöver sitta
uppe till elva ikväll igen med de här frågorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0