Dag 17 - Styv i korken

Jag har aldrig varit så sur över snö nån gång tror jag!
Fruktansvärt illa är det...
Bussarna i morse gjorde lite som de ville också.
2an gick inte upp i Bosvedjan, vilket jag panikslaget insåg och
hade en enormt lång reaktionstid innan jag kom på att jag måste
plinga så jag inte hamnar i Ljustadalen. Vilket gjorde att bussen
stannade mitt i en backe, och kom inte därifrån...
Synd för chaffisen att han inte sa till om att han inte skulle köra
in i Bosvejdan. Då hade jag ju kunnat hoppa av tidigare =)
Men sånt är livet. Man får sota för sina misstag.

Inte ens alla barnen tyckte att det var överdrivet roligt med
så mycket snö. Vissa hade kul, men inte alla =P

Jag har fått göra två av mina intervjuer idag också. =D
Det var jättekul och intressant. Jag ska sätta mig och analysera
lite av det sen, och se vad jag kommer fram till =)
Jag tror det kommer bli svårt att analysera och få fram skillnaderna.
Så det känns skönt att jag har två av tre klara och att jag nog ska
göra fler.

När jag kommit hem så kom Maria hit med lite papper och en penna
hon råkat snott med sig, vi pratade lite skit och sånt där, och berättade
om våran dag. Hon läste lite horoskop också. Det stod något om styv i korken,
och inte ens mamma kunde förklara det. Så vi löd det klassiska rådet från Isak:
Googla!
Vi kom väl fram till följande: Spänd i pluggen...
Eller den tråkigare versionen: Självsäker

Nu ska jag äta. Sen blir det analysera och plocka lite i rummet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0