Det här med internet

När jag kom hem idag efter några duktiga timmar på
bibblan, och ska starta datorn så funkar inte internet längre.
Dumt nog, måste ha nått användarnamn och lösen som jag
inte har fått från Tele2, så nu är jag kanske utan internet i
2-3 veckor. Jobbigt nog... Jag ringde Tele2 och frågade vart
tusan mitt modem tagit vägen och då visade det sig att det
är så knöligt gjort att de har skickat mitt modem, men ingen
har hämtat ut det, så de har fått modemet tillbakaskickat...
Jag har inte ens fått nån avi, så nu ska de skicka nya grejer.
Vilket tar 1-3 veckor...

Jobbigt värre. Ska ringa dem imorgon när jag har vaknat och
höra om de inte kan fixa med det där gamla modemet så det
funkar... Hoppas på det bästa helt enkelt.

Just nu sitter jag hemma hos Maria, har lånat hennes dator.
Vi ska se på film snart, börjar runt 10 tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0