Det här med koncentration

Jag och Maria har tagit tag i våra studentliv och bokat rum
på bibblan varje dag fram till tentan, så nu måste vi verkligen
komma hit varje dag för att plugga.
Vi har till och med gjort upp ett schema för vad vi ska plugga
på varje dag. Helt fantastiskt.
Igår satt vi här i ca två timmar och idag har det blivit tre än så länge,
men vi är inte klar här än. Vi har lite kvar.
Det blir ju en del spilltid också när vi gör annat. Vi kommer framåt
och det är huvudsaken.

Just nu är det en fallbeskrivning som ska få sig en omgång.

Ikväll blir det förhoppningsvis en och annan köttfärsbaguette som
skall förtäras, kanske tillsammans med en film. =)

Igår blev det en film med en massa flams, trevligt värre.
Jag vet inte vad mina vänner går på för nått, men det roar mig. ;P
Vi hann med en sväng ner på stan också, men det var rätt så
dött där.. konstigt nog ;)
Så vi gick hem och det blev väl till sist en ganska sen kväll,
och ännu ett misslyckat försök för Marre att vända tillbaka dygnet.

men nu ska jag ge fallbeskrivningen vad den tål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0