Det här med sömn

Ja det är ju tydligen helt min grej i stället :O
Förstår inte hur jag kan sova så mycket som jag faktiskt kan.
Jag hade ställt klockan på 9, helt plötsligt var den 11.
Måttligt panikslagen slängde jag mig upp ur sängen och nu
sitter jag här och ska snart värma lite frukost och sen ska jag
plugga tills posten har kommit, då ska jag ner på stan och
uträtta lite grejer.
Linsvätska och posten. Förhoppningsvis får jag hämta ut
nått på Hellstrands i stället för att gå till posten, men vi får väl se.

När jag kommit hem, lite fattigare, men å andra sidan så kommer
mina ögon känna sig mycket rikare, så ska jag fortsätta plugga,
och fundera på vad jag ska äta för middag.

Det lutar åt kyckling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0