Förändringens tid ;)

Jo men de senaste dagarna så har jag inte gjort så mycket
på dagarna, och på kvällarna har jag varit hos Marre. Varit där
rätt mycket nu de senaste kvällarna och nätterna. Men ikväll och
inatt så blir jag hemma i min egen lilla säng =)

Var en sväng till Maria förut, kollade in hennes lägenhet
och sånt där, sen har jag bara tagit det lugnt, bakat lite
kakor och tidigare idag så pluggade jag lite. Nu ska jag
egentligen sova, men... Jag vet inte vad som hände =P

Imorgon ska jag göra allt jag inte gjorde idag, så det är nog
bäst att ställa klockan så jag inte glömmer att göra något.
Maila Tele2 och skolan, fixa tre bröllopsbilder och bränna ny skiva.
Självklart plugga också. Piaget, den efterhängsna jäveln.

Tomt att sova ensam inatt =O

"får jag hålla din hand
får jag luta min panna
mot ditt trygga bröst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0