Rödluvan

Jag har fått två gamla inspelningar från Maria.
Dels den från när jag kommit hem från Stockholm och
har träffat Monika för första gången. Jag, mamma, Håkan och Oskar
sitter i bilen. En riktig klassiker!

Sen så har jag fått en inspelning där jag och Maria sjunger
Hej där, lilla Rödluvan med Robert Broberg, och sen så tror jag
det är Kåta Maja (om den nu heter så?) och den låten där
det låter som han har ont i magen, och sen den där...
Snälla farbror doktorn?

Som om det inte vore nog så är det Never Been Kissed på tv.
En av de filmer jag har starkast minne till från den tiden då
jag, Maria och Anne J brukade hyra filmer.
Hade egentligen tänkt se Girl ikväll, också en film jag har starkt
minne till ;)
Minns så väl varför vi valde att hyra just den filmen XD

Kommentarer
Postat av: Maria

Joho du, den glömmer man aldrig anledningen till varför man hyrde! ;) haha Och det låter vi vara osagt också!

2008-08-12 @ 23:37:20
Postat av: Klas - Göran´s Älskling

En dag då då skolla jag ta reda på sanningen bakom denna mystiska girl film ....

2008-08-17 @ 18:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0