Skolstart

Imorgon börjar skolan på riktigt.
Det är väl bara till att hoppas på det bästa antar jag...

Igår var det tenta, och hur den gick, det talar vi inte om
förrän jag har fått resultatet, som kommer om ca 3 veckor.

Efter tentan gick jag i alla fall hem till Marre och sov en stund,
sen gick vi ner på marknaden med Karro och Maria, och åkte
Coop en sväng. På kvällen dränkte Karro och Maria sina
tentasorger och sen gick vi på Bittens en sväng.
Jag var skittrött, så jag och Marre gick hem runt halv 2.
Men en veckas strängt pluggande hade uppenbarligen satt
sina spår, för jag vaknade runt 8 ;P
Lyckades i alla fall somna om.

Nu sitter jag hemma och städar lite, ska bara få igång lite musik. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0