10-poängare?

Näe, mina bilder blev verkligen inga 10-poängare idag.
Femmor hela högen ;)



Jag  börjar bli skeptisk till om jag kommer hinna
klart med Matematik som språk idag.
Jag insåg ju att kapitel tre var jättelångt, samt att det
var kapitel fyra också, det hade jag missat.
Men jag ska göra så gott jag kan, det ligger på runt
80 sidor sammanlagt tror jag.
Jag borde inte få umgås med någon alls ikväll
om jag inte blir klar med i alla fall hälften av sidorna.

Jag ska sätta mig i köket nu med mitt gratisblock,
läslogg, bok och penna och försöka så gott jag bara kan
tills Maria och Karro kommer så att vi ska gå och handla.
Vi har inget smör, spagettin är snart slut, jag måste ha
havregryn och mjölk vore gott.

Det blir spännande ikväll att se om jag klarar av hela
listan som jag gjorde igår ang. vad jag skulle göra idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0