Bokrea!

Vi var på bokrean inatt ♥
Det var väl en del folk där faktiskt, men det var bara vi som
kom dit i pyjamas!
Och vi fick våra 20% extra rabatt dessutom =D
Hur bra som helst ju!

Jag köpte 3 böcker:

Allt din pappa borde ha lärt dig - en oumbärlig handbok för vilsna män
(allt från hur man byter däck på bilen och monterar en stickkontakt, dricker två liter öl, till att knäppa upp en bh med en hand och får det bästa bordet på restaurangen)

Allt din mamma borde ha lärt dig - en oumbärlig handbok för moderna kvinnor
(Allt från hur man stryker en skjorta, bakar en kaka till hur man gör slut på ett snällt sätt, målar läpparna och bäddar sängen)

Sucka mitt hjärta men brist dock ej av Mark Levengood
jag läste lite i den inatt, den var jättebra och rolig =D

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag, Jessica och Peter gå på Coops
bokrea och kolla om de har Jonas Gardells böcker och så ska jag köpa mjölk =P
Vi var in på Åhléns bokrea förut också, och där hade de samlingar med
Astrid Lindgrens böcker för bara 300 kronor, och det tyckte jag var billigt.
Men de hade två olika boxar och jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska
ta, men jag är mer inne på en av dem faktiskt...
Vi får se sen hur det blir.

Nu ska jag äta lunch =)


Bilden:
Himmel och hav =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0