Coop

Det blev en blåsig promenad till Coop förut för att handla lite
mat och toapapper.
Jag kanske borde börja ta betalt för varje toabesök från andra,
då blir jag nog rik till slut ;)

Dagens middag är tydligen köttbullar och spagetti.
fan heller!
Jag ska ha potatis!
Potatis är basföda, punkt slut!

Jag läste en del i Matematik som språk förut i alla fall.
Det går segt men framåt.
Jag ska ha läst ut kapitel 3 idag!

oooh... Fin himmel. Måste fota!

Sådärja. Det blev 20 bilder.
Resultatet kommer senare eller imorgon =)

Undra vad som händer ikväll?
Det är onsdag... undra om det är nått bra på tv?
Jag fick sms från Marre förut i alla fall, hon kanske
skulle ta en sväng förbi här sen, eller jag kanske
springer upp till henne, vem vet.
Fast tydligen så har hon varken tv eller internet :S
Vi får väl se. Annars så lär jag ju ska plugga i alla fall.

Kanske ska ta och sätta mig igen med pluggandet
tills vi ska äta, jag börjar faktiskt bli hungrig.

----

Marre kom förbi så jag hann aldrig publicera det där.
Men nu har hon gått hem, mådde inge bra, hoppas
det inte är nån magsjuka eller nått med tanke på
min galna magvärk =/

Är galet trött nu, det är nästan så jag måste lägga mig
och vila ett tag och sen plugga, för jag orkar
inte plugga nu på en gång..



Träd och gångväg vid badhuset =)
Jag tog en bild mellan två eh.. typ utgreningar
på ett träd också, åsså såg man en massa dagisbarn
som lekte i en sandlåda i bakgruden, men det känns
så etiskt fel att publicera den tycker jag..
Det går emot allt vad jag har lärt mig på skolan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0