Fem

Det blir ett kort morgoninlägg bara för sakens skull.
Jag var jätteduktig och borstade tänderna klockan 10 igårkväll
och trodde att jag skulle somna då, men planerna ändrades drastiskt
och jag sov inne hos Maria med henne och Micke i stället och
vi försökte läsa lite ur första femboken men det gick ju inte alls
så bra som det hade kunnat.

Till slut somnade vi i alla fall ändå och jag vaknade nån gång
inatt med ett okänt ben över mig... =P
Sen drömde jag nån helkonstig dröm om nån konstig båt
och om att Karro var så himla glad över igårkväll och jaa..
Mysko det där =P

Nu är det nog dags att sätta fart faktiskt.
Har inte ätit frukost eller borstat tänder eller packat
eller något annat sånt där som skulle kunna vara lite småviktigt att
göra om jag ska vara på skolan hela förmiddagen.
Så snabba på nu Linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0