Genom regn och blåst

Jag ska klona mig själv, och sjunga den här låten till min andra
del av mig, och ge mig själv den där bilden, för jag tycker låttexten
är så fin, och jag vill sjunga den till nån, eller att nån ska
sjunga den för mig, men den passa bäst in på mig av alla jag känner.
Så därför ska jag sjunga den för mig själv.


Vi träffades liksom på chans

På nått sätt ramlade vi in varann

Och tänk att något jag alltid trott
Skulle vara så svårt
var så lätt

Vi träffades liksom på chans

Två katter i skydd ifrån regnet nånstans

Och aldrig har kärlek drabbat mig så hårt

Och jag vet jag är hopplöst svår ibland


Men aldrig aldrig att jag

Tänker låta något ont hända dig

Jag håller dig hårt

Tätt intill mig genom regn och blåst och

Alltid alltid att jag

Kommer vaka över dig

Genom mörkret jag leder dig

Jag finns i varje steg du tar

Så du behöver aldrig mer vara rädd

Ingen ser och ingen vet

Hur du lyser och hur du fångar

Upp min skugga när jag är svag

Och hur jag älskar att vakna

Upp bland dina blonda lockar


Aldrig aldrig att jag,

Tänker låta något ont hända dig

Jag håller dig hårt

Tätt intill mig genom regn och blåst och  

Alltid alltid att jag

Kommer vaka över dig

Genom mörkret jag leder dig

Jag finns i varje steg du tar

Så du behöver aldrig mer vara rädd


Alltid alltid att jag

Tänker vaka över dig

Genom mörket jag leder dig

Jag finns i varje steg du tar

Så du behöver aldrig mer vara rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0