Lillördag

Det blev en lillördag igår =)
Det började med att vi ville spela sällskapsspel,
så kom vi på Marias fia med hutt, så då gick vi på systemet
och löste det problemet.

Det blev väl en helt okej kväll faktiskt =)
Fast jag drack kanske lite för mycket, men jag mår ju
inte dåligt idag eller nått sånt.
Vi spelade fia och bara satt och pratade, och Karro satt mest
på sitt rum. Runt 12 så somnade Maria på soffan och jag gick och la mig,
men då kom Isak och knackade på precis när jag lagt mig och
undrade hur det var med mig och ville att jag skulle vara social.
Så jag gick ut och satte mig och Micke kom hem, han hade sprungit
iväg en sväng, och han och Isak åt varsin räksallad, och jag tog
Mickes bröd som följde med. Hur gott som helst.
Varm och mättande =P

Maria vet jag inte hur hon mådde, men till slut tog jag och Micke
med henne in till hennes rum och läste lite i boken så att
hon skulle somna, men det funkade inte, det var Micke som somnade,
och Maria gick och hämtade Karro. Så låg vi vakna ett tag.
Skrattade, och höll på, och Micke han bara sov =P

Så jag sov inne hos Maria inatt, fyra stycken hade vi trängt ihop oss,
men det funkade =)

Jag vaknade runt 12 och klev upp, insåg att min dörr var öppen. Är helt
säker på att jag stängde den innan jag gick till Maria inatt, och påsarna
som Micke och Josse haft sina öl i var borta och Josses pengar, så
de har väl varit in och hämtat sina grejer. Det som stör mig, är att
det är borta till typ hälften i min vodkaflaska och jag är 100% säker
på att jag inte drack så mycket igår, för det fixar inte jag. verkligen inte.
Dessutom minns jag hur jag satt och mätte ut hur länge flaksan skulle
räcka jämfört med hur mycket jag druckit under kvällen.
Så något stämmer inte...
Jävligt irriterande.

Dessutom tror jag att Isak har min Allt din pappa borde ha lärt dig-bok.
Och det stör mig också, med tanke på att de ska åka hem idag och vara
hemma i över en vecka...

Men jag ska hoppa in i duschen nu så att jag känner mig lite fräschare.
Har nyss moppat och sopat golvet i korridoren samt sopat i köket så nu
lämnade jag resten till Karro och Maria.


Bilden:
Har lagt ut en annan version av den här förut har jag för mig.
Båda är fina på sitt sätt =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hm.. Kom du aldrig iväg till skolan? :P Dååligt hörru.

2008-02-28 @ 22:29:43
URL: http://www.frajdoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0