Plugg

Detta ska absolut bli en pluggdag.
Det började ju bra i alla fall.
Jag vaknade halv 9 och läste i typ en timme.
Så nu har jag bara ca 30 sidor kvar att läsa i den boken.
Sen ska jag ta tag i nästa bok..
Jag får det att låta så lätt, men det är det inte. Tyvärr.
Men jag har kommit på en del frågor som jag kan ställa
under min vfu, sånt är ju alltid bra =)

Jag börjar tröttna på mitt skrivbord nu också..
Skivan som tangentbordet är på är ju helt jättedum...
Igår ramlade den ner två gånger, jag behöver bara stöta
till den lite när jag reser mig så ramlar den i golvet.
Ska se efter om det kanske kan tänkas finnas nån
ny stackare åt mig. För det här håller inte så länge till...

Jag kom på imorse när jag vaknade, att jag har ju
tvätt kvar i torkskåpet.
Grattis Linn...
Får gå och ta rätt på den sen, jag måste verkligen duscha först.
Helst äta också.
Funderar på att kanske äta lite mer lunchaktig frukost idag, så
slipper jag bli så hungrig i eftermiddag.
Nudlar med varmkorv kanske?
Jag har ju några paket liggandes i skrivbordslådan ;P

Det är fredag idag... veckan har gått jättefort..
Jag tyckte Marre var konstig som sa i tisdags att
"snart är det helg"
Men det var ju fan sant den här gången.
Det är lite illa faktiskt, för jag har inte alls läst så mycket
som jag borde ha gjort idag.
Men jag fixar det. Jag har ju hela helgen på mig. ;)

Idag har jag dock inga större dagsplaner,
mer än att plugga då...
Kanske tar en promenad, om inte annat för att köpa frukt.
Fast jag skulle vilja gå till havet fast på typ andra sidan liksom.
Jaa... nått sånt. Se lite mer helt enkelt.


Bilden:
Vattnet vid badhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0