Skärgårdsdoktorn

Idag började Skärgårdsdoktorn igen =D
Ett kärt återseende, det fortsatte där det slutade sist =)
Roligt värre, fast jag följde inte hela avsnittet, för jag lagade
mat samtidigt. Det blev pasta med bacon, Maria gjorde egen
mat och Karro ville inte ha någon mat för hon var inte hungrig,
och jag tänker inte direkt tvinga henne.

Jag har nyss pratat med Stefan i telefon i 40 minuter =)
Alltid lika trevligt, han funderar på att dra sig uppåt snart
så vi kan ses =D
Det tycker jag låter som en ypperlig idé.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag ska bara borsta tänder
och ta ur mina linser, sen blir det sängen.
Micke och Isak verkar ju inte ha några större planer på att dyka
upp medan jag är vaken tyvärr =(

Imorgon är det skola med obligatorisk redovisning.
Jag tror att vi börjar klockan 8, så det behövs att jag går
och lägger mig nu, även fast jag sov till 12..
Fast å andra sidan så väckte ju Isak mig när jag nyss somnat
inatt, så gulligt så. Han ringde, och jag vet inte vad vi pratade om,
jag måste nog fråga. Jag frågade när han ringde igen halv 10,
men jag kom inte ihåg vad han sa då heller, för jag somnade om
direkt efteråt igen... Han var väl bara pratsjuk eller nått...

Funderade på att kanske se ett avsnitt av Andra Avenyn, men det
är roligare att se det ihop med Karro och Isak imorgon eller nått i stället.
Få lite sällskap =)

Nä nu måste jag verkligen sova, jag ska duscha imorgon innan
jag går på skolan, och vi börjar kvart över 8, så det blir till
att kliva upp senast 7, och då får jag bara
en jättesnabb dusch, men det klarar jag mig på.

Kanske skulle ha tagit mig iväg till Ica imorgon direkt efter skolan
och köpt mig lite frukt så jag har något gott att äta på under kvällen =)


Bilden:
Gnägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0