Städat

Det blev lite plugg förut faktiskt.
Har läst ett kapitel i Matematik som språk och
ska läsa ett till senare tror jag. =)

Malin ska i alla fall få låna en bok till på torsdag
morgon, då vill vi ha tillbaka den.

Jag fick ett tokryck förut och städade hela diskbänken.
Tog rätt på allas skit och torkade rent överallt, det såg ju
förjävligt ut, det går inte att laga mat när det ser ut sådär.

Justja maten!!

Det var ingen fara med den.
Det blir spagetti och köttfärssås idag, igen.
Sista påsen jag hade i frysen..
Men Maria och Karro ska ju äta pölsa idag, så
jag får fixa min egen mat.

Jag tänkte gå upp till Marre sen, efter maten.
Får se om jag får med mig nån fler upp också.  =)


Det fick bli en vy hemifrån som bild till det här inlägget.
Det är alltid så fin himmel hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0