Tidig morgon

Det blev en väldigt tidig morgon idag.
Isak kom och bankade halv 8 på dörren, och snäll som jag
är så kliver ju jag upp då och gör honom sällskap.
I stället för att sabba hela dagen idag så går jag
inte ens och lägger mig nu när han har gått, utan jag har
nyss ätit frukost och borstat tänderna och tänker
snart gå ut och fota lite.
Jag ska bara vänta så att jag ser att solen har gått upp ordentligt
så att det blir lite finare bilder =)
Jag håller just nu på att tömma minneskortet till kameran
så att det bara är att slänga in alla bilder på en gång när jag
kommer in sen.

Kan ju ta det här med tanken med bloggen kanske.
Jag ville helt enkelt kunna dela med mig lite lättare
med mina bilder och vad jag gör på dagarna,
så att även mamma och pappa, om de är intresserade
av att läsa och kolla, kan göra det.

Nu ser jag att solen har gått upp ordentligt så nu
blir det underställ och Åre-jackan och en promenad.
Måste bara kolla kartan och se om jag kan hitta nått
nytt ställe att ta vägen till.

Inläggets bild får bli tidsfördrivet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0