Trött

Jag orkade verkligen inte kliva upp halv 9 idag,
förståeligt.
Så jag snoozade vidare till typ 11, fast jag vaknade
ju varke gång klockan eller mobilen ringde.
TIll slut hamnade jag här, och har nyss fått på mig
linser och dagens kläder.
Snart ska jag gå ut i köket och äta frukost/lunch.
Vi får  väl se vilken del av det som det blir.
Antagligen mer lunch än frukost om jag ska
orka fram till middag.

Jag håller på att lära mig hur man rätar upp bilder
som har blivit snea. Det är svårt att få det snyggt tycker
jag, men det går väl framåt. Testa, testa och testa igen.

Snart borde Marias föräldrar vara här, så får jag
mina lådor och kan fixa på rummet mitt. =)
Men jag måste plugga också, men det ska jag nog hinna.
Även om det börjar bli ont om tid, så fixar jag det.
Det ska ju vara klart till på måndag, analyserat och sånt.


Bilden:
Ett försök att räta upp kyrkan...
Jag gillar verkligen kyrkan här, den är så fin,
men så svår att fota.


Kommentarer
Postat av: Frida

Kyrkan blev riktigt fin nu tycker jag. =)

2008-02-16 @ 12:55:40
Postat av: Linn

tack =)
fast det är svårt att få det snyggt tycker jag...

2008-02-16 @ 13:44:59
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0