Tyskfylla?

Men nu är klockan bra mycket..
Halv 3...

I alla fall så blev kvällen bra =)
Först så kollade jag på Let's Dance
och redigerade bilder, hur kul som helst!
Har lärt mig en massa nytt, roligt, fint
Runt 11 så gick jag upp till Marre =)
Hjälpte henne med håret och sen kollade vi på film
och bara tog det lugnt och runt 1 gick jag hem.
När jag kom hem så slog Maria och Karro
precis Music and Lyrics,så vi kollade på den i typ en
timme knappt, sen somnade Maria och Karro så jag
bredde på dem  varsin filt och gick in på mitt rum
för att redigera en bild att lägga ut här.

Så sitter jag här i godan ro och redigerar en bild
och lysnar på musik så hör jag hur det smäller
i nån dörr och sånt, så helt plötsligt så klampar två
tjejer
in i mitt rum och sjunger på tyska, inser att
de har kommt fel, och börjar sjunga utanför tysken
i stället, tills han vaknar och öppnar dörren.
De sjöng ju på den där "hårsången" som
sjöngs på nollningen ;P
Och nu hör jag hur det sjuger ja må han leva också...

Nu måste jag verkligen sova, för jag orkar inte med
att vända på dygnet igen, jag som just fått en sån
fin dygnsrytm...
Visst, det är helg, men det spelar nog ingen roll.
Fast med det här skriken så kan jag nog inte sova... :P

Imorgon får vi se vad som händer.
Förutom att plugga så ville Karro
på promenad och ta med fika och gå till samma
ställe som idag, men vi får väl se hur vi gör.


Bilden:
Båtdetaljer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0