Flyttad!

Nu är jag flyttad, och jag är så sjukt trött!!

Isak kom och väckte mig innan jag ens somnat inatt, han visste inte
vart hans nyckel var och han hade inte plats att sova inne hos sig.
Så tiden drog iväg, vi somnade runt 5, och runt 7 så ringde mamma
och sa att de var på väg.
Halv 8 så ringde de igen och hade 10 minuter kvar, då blev det
fart på Linn som rusade iväg upp till lägenheten och kämpade.
Trött som bara den. Men nu är alla saker här, och jag har mat
i frysen =)
Det kommer bli kanon.

Datorn är igång, och tydligen så har jag internet. Fast jag borde
inte ha det. Men vi misstänker att det försvinner vilken dag som helst.
Fast jag tackar ju och tar emot =D

mer kommer sen. Bilder och sånt... Måste vila lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0