Frusen

Jag fick Marre till att dissa kristet och tjoa runt på annat.
Vi tog en glass med Emma och Linda, hade gräskrig
och sen gick vi till nå kompisar till Marre, för hon skulle köra
ikväll. Gammal fin bil, kall bil, bil utan tak =P
Men det var kul. Vi stannade på hamnkrogen ett tag och
sådär, som tur var så stängde de klockan 1, för då frös
jag nå gränslöst. Så vi fällde upp taket på bilen och
drog på värmen så blev det ju bättre. =)

Nu sitter jag här och fryser med en kopp te framför mig.
Jag som så sällan dricker te, men nu jäklar! Nu fryser jag!
Mitt i all köld så sitter jag och tänker på det faktum att pappa
ville att jag skulle fixa ihop en massa med datorn tills
imorgon när han och mamma kommer upp. Men jag känner
att jag behöver lite hjälp att dra i alla sladdar, och märka upp
hur allt hänger ihop med ljudet...

Så jag ska väl dricka upp mitt te och gå till sängs.
Imorgon blir det flytt =)
På eftermiddagen så äre gratis på Mellanholmen, så jag
kanske går en sväng där, och på kvällen så är det
Musikpoliserna som Marre ville ha med mig på =)
Så jag tänkte offra 50 spänn för det faktiskt. När det väl
händer nått i stan kan man ju passa på.
Det  ryktas om att Isak är i stan också, så jag hoppas jag
hinner träffa honom nått också =)

Och nu river de tydligen stället... Må gå och säga till dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0