Goood mooorgon!

Har ingen aning om vad jag gör vaken såhär tidigt. Det blev sent inatt, jag och Maria tystnade aldrig, som vanligt ;) Hade inte mina ögon haft stora problem med att hålla sig öppna så hade vi hållit igång hela natten. Jag skulle gå och väcka henne när hon vaknade, men jag tror att hon har sina gränser. Så jag lugnar mig nog med det. Ska ringa mamma om ett tag också, men hon lär ju inte heller vara vaken...

Igår så åkte vi i alla fall ner till Gnarp för påhälsning. Det blev soppa ♥ till lunch =D Sen drog jag iväg direkt upp till Härnösand. Det var ett så kolosalt oväder att jag blev dyblöt av att springa från bilen till bussen, det var kanske 20 meter, men regnet verkligen piskade ner!! Man såg ingenting i bilen, vindrutetorkarna hann inte med! Det var det värsta jag varit med om på länge. Fast i Härnösand där sken ju nästan solen när jag kom upp.

På kvällen så ville vi hitta på nå skit med Marre, men det blev bara en liten tripp ute och sen en film. Hon gick hem ganska tidigt eftersom hon börjar med praktiken idag.

Idag så är det tänkt att jag och Maria ska plugga på dagen och ikväll så blire nog någe bus ;)

Nä, nu tänker jag testa att ringa mamma i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0