Lång dag

Det blev en lång dag när jag vaknade så tidigt.
Jag har hunnit prata med Stefan i en timme, sen ropade Maria
så då la vi på, men då ringde pappa, och sen Karro =P
Efter det var jag tydligen trött, för då gick jag och la mig och vilade
i ungefär en timme, vilket efterföljdes av lite pluggande
och allmänt bara vara.
Till middag slog vi ihop kassler och ris,
sen sprang Maria in i duschen, och jag drog med Marre
 upp till mitt nya boende för att prata internet och TV.
Fick väl några klarheter. Jag fick ett nummer av henne
som vi ska ringa angående TV, och sen så får vi se hur vi löser internet.
Hon visste tydligen inte så mycket om det =/

När vi var klara där så ringde jag Maria
och sa att vi var på väg, så då gick vi på Hemköp,
för Marre skulle ha massa tårt-saker.
Hon fyller ju år imorgon, så vi lovade att  hjälpa henne med tårta.
Vi såg även en jättebra film och kollade på allsången så klart.

När klockan var runt halv 12 så gick vi hem, för då var filmen slut.
Nästan på en gång när jag kommit hem så ringde Marre och började
yra om att det spökade hemma hos henne och att katten var rädd och
allt möjligt. Så jag lovade att hålla vakt vid mobilen ifall hon
skulle bli jätterädd igen =P
Fast jag tror nog Maria blev mer rädd när hon fick höra om det hela! haha!

Nu ska jag varva ner och gå till sängs. =)
Imorgon ska vi plugga och sen ska vi hem till Marre och äta en jävla
massa tårta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0