Plugg & Promenad

Jag var sjukt seg imorse. Väckarklockan hade jag slängt iväg inatt när jag skulle sova, för att jag skulle tvingas gå upp och stänga av den imorse, men jag låg kvar i sängen bra länge och hoppades på att den skulle tystna av sig själv. Det gjorde den inte, jag tror den jävlades med mig, så jag var tvungen att gå upp, men jag slog till väckarklockan i nästan en timme extra ändå =P

Nu har jag tagit mig en svängom på stan med Marre och pluggat lite och sen blev det en svängom med Peter till Sälsten, för han hade inte varit där på länge. Det var faktiskt varmt i vattnet, på riktigt. Så det blev en promenad innan middagen. Vet inte vad jag ska äta för middag heller, men det löser jag väl tids nog =)

Imorgon blir det hemfärd, men jag vet inte hur länge jag stannar, det får vi se. Knöligt att åka fram och tillbaka hela tiden... Så vi får la se.

Jag går runt och hoppas på att jag ska få ett samtal idag om att jag kan få nycklarna, men det ser ju faktiskt lite negativt ut =( 


Bilden:
Sälsten, på natten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0