Plugga, på riktigt

Ja det är sant. Jag har skrivit över en halv sida.
Tipset jag fick i fredags fungerar faktiskt. =)
Det känns jättebra. Jag ska skriva lite till, sen ska jag slänga
in tvätten i torktumlare och torkskåp så fort den är klar, och
sen ska jag och Marre baka kladdkaka och smälla i oss ;P

Jag har fixat en massa grejer till min kommande lägenhet.
Just nu har jag fyra stolar och ett vardagsrumsbord och
eventuellt så har jag även en hylla och en kanin.
Japp. Kaninen, Lisen. Kanske ska byta hem till mitt!
Det vore ju lyckan sig själv om hon kommer kunna bo hos mig,
min älskade söta lilla gosekanin <3
Det är lite detaljer som inte är klara än.
Till exempel att jag inte har nån lägenhet än, och att Frida inte kan
vänta i evigheter på att jag ska ta över henne.

Jag börjar faktiskt känna att det ska bli helt okej att flytta till något
eget. Förstod väl att det skulle släppa, men det måste få ta ett tag.
Nyheter behöver sin tid att sjunka in innan det känns okej.
Det känns skönt att få lite mer plats, inte ha allt så komprimerat.
Fatta, 40 kvadrat i stället för 15 som jag har nu, jag har för mig att
det är 33 med kök och sånt inräknat. Så jag kommer få mycket plats.
Men det går fort att fylla säger mamma.
Tänk vad härligt det vore om jag fick en till garderob, eller i alla fall
fler hyllplan i garderoberna. På bilderna ser det ju ut att vara tre garderober.
Det kommer nog bli bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0