Seg dag

Det har varit en lite halvseg dag idag.
Jag kom hem runt 12 inatt, genomtrött och helt slut i kroppen
efter allt flyttande och bärande. Jag hjälpte Isak med att bära
grejer också, och det sista jag gjorde var att hjälpa Marre
att bära lite grejer. Sen sa något inom mig ifrån, för jag
orkade inte anstränga mig mer.
Jag somnade runt 1 och vaknade klockan 12 i tron om att det
var måndag =S

Det slitsamma gårdagen hade satt sina spår, för hela kroppen,
främst armarna, skakade så fort jag ansträngde mig. Därför har
jag gett upp det där med att få ordning i lägenheten för dagen.
Jag är i alla fall ganska klar med köket, så det känns ju bra =)
Jag har flyttat lite på Lisen och ställt lite grejer i hallen som ska upp
till förrådet sen.

Jag kollade på Bröderna Lejonhjärta förut, i brist på annat att göra.
Fast jag var nog lite för trött för att orka göra nått annat också. När den
var slut så tog jag tag i det där med maten. Det fick bli skinksås och
pasta. Jag har ju ingen potatis så det var det enda jag kunde hitta på...
Måste köpa både potatis och lök och nån form av klegg ;P
Får göra det imorgon, idag orkar jag inte!

Nu måste jag få vila lite igen, sen ska jag kanske hoppa upp
på cykeln, eller slå på en film. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0