Soluppgång på Sälsten

Jag vågade mig ut på galenskap inatt. Jag gick till Sälsten och fotade i över en timme. Klockan var runt 3 när jag kom dit inatt och jag gick hem efter 4 någon gång. Det var så lugnt och stilla, inte en själ där. Inte ens nån grönklädd galning i grönt tält ;)
Först trodde jag att jag hade gått dit i onödan, för det var så tjockt med moln och verkade inte alls bli nån fin soluppgång, men det är den envise som vinner i längden. För jösses så fint det blev efter ett tag.
När klockan var 04:44 så kom jag in till mitt rum igen, utsvulten som en varg!! Så jag tog en tekaka och la in bilderna på datorn, sen stöp jag ner i sängen med fleecefilt och varmvattenflaska, somnade som en stock, vaknade med huvudvärk. Fast den börjar släppa nu, så jag ska gå och kolla vad som finns att äta till frukost, och sen ska jag duscha, för jag ser ut som ett monster i huvudet.


Bilden:
Den allra första bilden jag tog inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0