Trubadur

Nu har jag varit hos Marre och ätit tårta,
och hon har tårta för en hel armé hemma!
Maria har åkt till Sundsvall och jag blir kvar här.
Jag ringde och stressade på lite angående lägenheten
förut, så äntligen fick jag tag i honom. Imorgon får jag
nycklarna! Han skulle ringa mig om en tid imorgon när
han är klar! =D
ÄNTLIGEN!!


Så nu måste jag ju börja plocka ihop på rummet så jag kan
flytta in så snart som möjligt. Det kommer vara sjukt rörigt där
i början, men det får väl vara det då. =P

Nyss hörde jag en massa musik, och efter lite letande utanför
fönstret så ser jag ju att det är krogen här nere som har öppnat
och det sitter en trubadur där. Så det blir inge musik från datorn
att somna till ikväll inte, det lär väl bli den där snubben i stället.

Tänkte faktsikt gå och lägga mig nu så jag kommer upp i tid imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0