Vackert

Det var så himla fint ute imorse när jag gick hem. Solen hade gått upp för en timme sen, och lyste så otroligt vackert över båtarna nere vid hamnen. Jag var tvungen att gå och ställa mig på bron och kolla ut över allt och bara dra in allt det vackra. Solen har ett så speciellt sken den tiden på dygnet, och det är inte så ofta jag har chansen att uppleva det. Så jag tog tillfället i akt.

Idag har jag pluggat en liten stund, och sen gick jag ut på en promenad för mig själv, eftersom Peter inte behagade att svara på mina sms. Nyss har jag varit ute en sväng med Marre på stan. En glass och lite grejer till katten, en expidit som fick sig ett gott skratt och en titt på leksaksutbudet. Nu skulle Marre städa och jag ska plugga. Så det är väl bäst att jag verkligen pluggar så att jag kan vara stolt över mig själv idag. Lite varje dag gör underverk i längden. =)


Bilden:
Härnösand.
Vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0