Yum-yum!

Jag har införskaffat lite nya blåmärken, och nya sätt att skämma ut mig själv. Jag och Marre tog oss ut på staden igår kväll runt 11, vi satte oss och gungade och krockade gungorna, har ett fint, jätteont, blåmärke på ena låret nu. Sen så vet jag inte riktigt hur jag mådde, men jag skulle i alla fall försöka klättra upp i gungställningen på nå vis... Så jag hamnade halft uppochner där, mitt på Mellanholmen. Tur inte Maria var där, hon hade väl skämts ihjäl för min räkning =P
Sen skuttade vi runt lite grann, träffade vakten =D
Han kom och ville köra på oss, så stod vi och pratde på ett tag och en alkisvän till honom kom också och pratade med oss. Vakten hälsade så himla jättemycket till Maria och Karro, och sa förlåt för att han inte såg dem vid bussen =P
Runt halv 1 eller nått sånt så valde vi att svänga upp hit och slänga oss framför tvn ett tag, men vi slutade framför hennes mobil med världens sjukaste spel!! Inga detaljer men jösses! Sen hittade hon nått annat spel också. Nån söt liten sak som lät schlurp! yum yum!
Jag var nog lite trött, för jag skrattade väl som besatt, och sen drog jag på mig ett mysko märke på min armbåge av hennes klocka =P
Klockan blev sent så hon drog hem och jag drog i säng, och nu har jag nyss duschat och pratat med mamma och snart har jag väl packat klart också. Så nu vill jag ha lite frukost.


Bilden:
Schlurp, yum-yum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0