Dag 7 - Bad

Idag var de små liven iväg och badade. Kul att se dem
sprattla runt i vattnet. Vissa kan ju simma, men vissa är ju
helt totalt borta =P
Särskilt när det kommer till att ligga på rygg och sprattla.
Men en kille var så himla duktig idag. Han har lite problem
med vatten och sådär. Är lite rädd, så han har tyckt det varit
jättehemskt att bada. Men idag var det något som släppte.
Jättekul att se =D 
Däremot är det inte lika kul att det är så sjukt varmt där inne,
och att det låter så mycket när barnen badar, att huvudvärken
kommer som ett brev på posten. Eller snarare ett paket med
budbil direkt till dörren... Men det är väl bara att lära av misstagen
och ta med ipren varje tisdag =)

På eftermiddagen så var det sol-skolan. Bara jag och Tina i
klassrummet så jag höll i alltihopa. Jättekul =D
Fast vissa lyssnar inte så bra på mig. Men jag pratade om det
med specialpedagogen, så jag vet lite grann varför det är så.
Det beror ju självklart inte bara på honom, utan mig också..

När barnen slutat och gått ut så hade jag planering med
specialpedagogen. Hon ska vara i klassen imorgon bitti med mig.
Så vi gick igenom dagen lite bara, så hon vet vad som gäller, och så
att jag vet vad som gäller också. Det kommer gå bra.

När jag kom hem så bakade jag och mamma bullar. Sjukt goda och fina
bullar. Jättestora är de.
Jag har en känsla av att jag kommer äta för många bullar ikväll.
Har redan ätit två.. Så nu får det nog vara stopp.

Just nu sitter jag och pratar med Peter och ska snart hoppa in i
duschen, för håret ser förjävligt ut. Samt att jag inte vill komma till
skolan imorgon och lukta bullar ;)

Jag har tagit en del bilder idag, men jag orkar inte lägga in dem.
Dels så tar det sån tid, och dels så har jag inte photoshop här
att leka i, så då blir det inte lika kul. Men så fort jag är i Härna igen
så kommer det ut lite mer bilder =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

HEEEEJ LINNS LUSEN :)
Låter som om du har det ganska toppen på hemmaplan ändå ;p Är du medveten om att skolan som du är på ligger 50 meter från mitt hem?! ;) Kom och lek med mig någon daaag :D
Massa kramaaar

2008-03-20 @ 18:43:01
URL: http://kristinh.blogg.se
Postat av: Linn

Jadå det är helt okej att vistas på hemmaplan också, även om jag längtar upp till Härnösand. Ja men jag kände på mig att det är där nånstans som du bor. Har svaga minnen från den gången ni hade varit upp och hälsat på oss du vet. :P
Eller så får du komma och leka med mig och mina barn ;P haha!

Kram!

2008-03-20 @ 21:14:48
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0