Äppel päppel

Såg en liten kommentar som dykt upp lite oväntat och välkommet.
Och ja, vad jag vet så är det återvändardag den 8e november.
som min planering ser ut just nu så ska jag i alla fall vara i Sundsvall
den helgen. Vem som ska öppna Subway har jag ingen aning om.
Men är det en smart typ så har dom öppet sent på helgerna. =D

Jag har just suttit och räknat på mina utgifter den här månaden.
Helt plötsligt känns det här med att palla äpplen som en bra idé.
En alldeles för stor del av mina utgifter går till godis och chips.
Tanken är ju att jag ska lyckas dra ner på eländet när jag vet
hur mycket pengar jag lägger på det varje månad.
Med detta i bakhuvudet så ska jag strax gå och lägga mig.

Kvällen har jag spenderat med att knåpa på en rapport. Det
går faktiskt mer framåt än jag trodde, men imorgon lär det ju
stanna upp en del.
På morgonen ska jag och Karroskolutvecklingsmässa,
sen ska jag på bibblan för att låna en bok, hem och plugga
innan jag har tvätt-tid klockan 12. Medan jag tvättar så ska jag
göra rent Lisens bur, plugga ännu mer och laga mat. När tvätt-tiden
är slut runt 17-18, beroende på hur länge tvätten ska torka, så
ska jag ner till Marre för att bara få ta det lugnt och kolla film =)

Nu ska jag ställa in ketchupen i kylen och stänga in Lisen i buren,
sen ska jag borsta tänder och ta ur linser för att krypa ner i sängen.

Bilden:
Palla äpplen?


Kommentarer
Postat av: josse

2008-10-30 @ 15:11:39
Postat av: josse

Haha... jag jobbar som alltid :/



Du vet razoul han äger navet kiosken i Sundsvall och har haft big boy i Härnösand tidigare... han äe lite "rolig"!



(Väldigt fina bilder du får till)

2008-10-30 @ 15:14:19
URL: http://absolutintejosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0