Hurtigt värre

Nu är det andra dagen som jag slitit på mig nån gammal
träningsoverall
och ett par alldeles för slitna skor för att
ge mig ut i skogen. Det var jättefint ute idag, med frost
fulla backen och sånt där. Hade velat haft kameran med
mig, men då hade jag aldrig tagit mig framåt, får ta en fotorunda
en annan frostig förmiddag i stället.

Jag har i alla fall konstaterat att jag akut behöver nya skor
om jag ska syssla med såna här aktiviteter... De jag har
nu är under all kritik.
Min andra två par vanliga skor håller också på att ge upp =(
Jag har väl haft dem i ungefär ett år nu och de börjar gå sönder
i hälarna. Jag har redan ångest över att behöva hitta ett par nya...

Imorse när jag kom hem fick jag den glada överraskningen att
mina föräldrar anser att även jag lider av nån form av finanskris
och de har satt in nån form av räddningsaktion.
Jag ska köpa mjukisbyxor sen =D
Tackar tackar säger jag.

Nu ska jag få på mig vettiga kläder, fixa håret och väcka Marre för
en tripp till Hemköps grönsaksdisk. Vi får väl se vad jag hittar, men
nånting ska väl kunna locka mitt intresse tycker jag.

De här tidiga kvällarna (8-9) och tidiga mornarna (8) får mig
att tvingas hitta på saker på dagarna, annars skulle jag avlida =P
Men jag ser det som nått positivt, jag tvingas ju ut och gå för att jag
sover så länge att jag får ont i huvet ;P


Bilden:

Rödvinbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0