Vfu dag 13

Det var ett tag sen jag skrev nu, har bara inte blivit av.
Just nu sitter jag hemma på lunch, och ska börja
fippla på en halvtidssjälvutvärdering som jag ska gå igenom
med handledaren efter att barnen har slutat.

Nu direkt efter lunchen så ska jag ha problemlösning
med de små liven. Bara att hoppas på det bästa antar jag.
Har 3-4 matteproblem att lösa på tavlan med dem...
På något vis så känns det som att såna genomgångar
inte ger så mycket, men jag har ingen inspiration för att
hitta på något annat heller..

På fredag bär det av till Sundsvall igen. Ganska tidigt blir
det nog. Kanske att jag hinner med bussen som går
halv 1, och så blir jag hemma över hela helgen är väl tanken. =)

Nu måste jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0